باسکول جاده ای تریلی کش تمام فلز (داخل گود)

در این صفحه قصد داریم به معرفی محصول باسکول جاده ای تریلی کش داخل گود بپردازیم باسکول های جاده ای تمام فلز متدوال ترین نوع باسکول جاده ای در 2 دهه قبل بوده است که بعلت هزینه تمام شده بسیار بالا مخاطبان خود را از دست داده است .این محصول که تمام از فلز ساخته شده است دارای 2 نوع تکنولوژی ساخت است .

  • ساخت با تیر آهن : این محصول از تیر آهن اصلی و تیر اهن های فرعی ساخته می شود . تیرآهن های اصلی دارای مشخصات مختلفی است که با توجه به ظرفیت مورد استفاده مشتری قابل تغییر است . تیر اهن های فرعی در فواصل یکسان وظیفه ایجاد سطح مناسب برای عبور وسیله نقلیه را ایجاد مینماید . سطح سازه باسکول توسط ورق های فولادی پوشیده خواهد شد .
  • ساخت با تیر ورق این محصول از جدید ترین باسکول های جاده ای بوده که در زیر جزئیات آن شرح داده شده است.
باسکول جاده ای تریلی کش تمام فلز (داخل گود)

مشخصات فنی باسکول جاده ای تریلی کش تمام فلز (داخل گود)

باسکول تریلی کش، همان باسکول ۶۰ تنی هستند همانطور که میدانید وجود لودسل در باسکول، سبب شده تا دستگاه از دقت بالایی برخوردار باشد و بتواند به صورت دیجیتالی عمل نماید. لودسل هایی که در باسکول ۶۰ تنی مورد استفاده قرار می گیرد، بر دو نوع ۶ لودسل و ۸ لودسل است که به آن ها را ۶ پایه و یا ۸ پایه نیز میگویند.
باسکول جاده ای ۶ لودسلی، ممکن است قیمت کمتری داشته باشد، اما دقت در اندازه گیری و توزین بار آن هم کمتر خواهد بود. چون باسکول جاده ای تریلی کش، معمولا در ابعاد ۱۶ متری تولید می شود و وجود ۶ لودسل در فونداسیون باسکول مورد نظر، سبب می شود تا فشار های وارده به آن زیاد باشد و دقت اندازه گیری و توزین کمتر شود.
بسیاری از کارخانه های تولیدی باسکول جاده ای در ایران، از ۸ لودسل برای ساخت باسکول مورد نظر استفاده می نمایند تا دقت اندازه گیری که مهم ترین ویژگی در باسکول است را دارا باشد.
نه تنها در ایران، بلکه کشور های زیادی، تولید انواع باسکول های جاده ای تریلی کش را بر عهده دارند.

نوع محصول تریلی کش تمام فلز
ظرفیت توزین 60000 کیلوگرم
پوشش صفحه ورق فولادی با ضخامت 8 و 10 میلیمتر
دقت اندازه گیری 5 کیلوگرم
تعداد تقسیمات 10 – 20 کیلوگرم
ابعاد محصول 16*3 متر
تعداد سنسور 6-8 عدد
نشاندهنده سری آسا 2200 (پرینتر-اتصالات به کامپیوتر-نمایشگر رنگی)

پشتیبانی و سئو توسط آوین نت

This post is also available in: English