باسکول جاده ای کامیون کش تمام فلز (روی سطح)

در این مقاله قصد داریم درباره ی محصول باسکول جاده ای کامیون کش تمام فلز روی سطح معرفی کنیم .باسکول های جاده ای تمام فلز با طـراحی خـاص خـود دارای بـهترین رانـدمـان بهـره وری را دارد . ایـن سـیسـتـم هـای تـوزین کـه تـمامـا ازتـیر آهـن طـولـی (تیر اصلی) و تـیـر آهــن هـای عـرضی (تیر فرعـی )ساخته میشوند . پـوشـش سـطـح بـاسکـول از ورق هــاـی فولادی 8 ویا 10 میلی متـربوده و بصورت یک پارچه کل سطح بارگبر را پوشش میدهد.

نشیمنگاه ها با توجه به تحلیل مهندسی سازه  در فاصله معین قرار گرفته و مقطع آن بصورت خاص ساخته میشود . باسکول های فلزی در مـحل نصب مـونتاژ شده و نصـب میگردد . حـمل این نـوع سیستم ها بـدلـیـل چـند قطعه بـودن بـسیـار آسـان و کـم هـزینـه اسـت .

به روزترین باسکول های جاده ای تمام فلز با تکنولوژی خم کاری ورق های فولادی ساخته میشوند این نوع از باسکول های تمام فلز با افزایش 25 درصدی مقاومت در برابر بار گزاری بهترین انتخاب برای خرید یک باسکول تمام فلز است .این تکنولوژی در سال 2003 در آمریکا مورد بهره برداری بوده و از ان پس نیز مورد توجه تمامی سازندگان قرار گرفته است که با توجه به عملکرد بسیار مناسب این پلتفرم ها  باسکول های فلزی تیر ورق جایگزین بسیار مناسب برای باسکول تمام فلز تیر آهنی می باشد .

باسکول جاده ای کامیون کش تمام فلز (روی سطح)

مشخصات فنی باسکول کامیون کش تمام فلز روی سطح

باسکول تریلی به صورت روکار و داخل گود به صورت بتن و یا فلزی می باشد.

نوع محصول کامیون کش تمام فلز
ظرفیت توزین 50000 کیلوگرم
پوشش صفحه ورق فولادی با ضخامت 8 و 10 میلیمتر
دقت اندازه گیری 5 کیلوگرم
تعداد تقسیمات 10 – 20 کیلوگرم
ابعاد محصول 8*3 متر
تعداد سنسور 4 عدد
نشاندهنده سری آسا 2200 (پرینتر-اتصالات به کامپیوتر-نمایشگر رنگی)

This post is also available in: English