باسکول ریلی داینامیک (طراحی بصورت داینامیک)

باسکول ریلی داینامیک

باسكول‌های قطاركش در دو نوع استاتیک و دینامیک با توجه به نیاز مشتری ارائه می‌گردد. همانطور که از نام باسکول ریلی مشخص است، برای توزین بار قطار های بار کش طراحی شده و خود دارای گونه های متنوعی همچون واگن به واگن، چرخ به چرخ، محور به محور و همچنین پاتیل کش مواد مذاب می باشد. اغلب دستگاه های توزین ریلی، قابلیت اندازه گیری به صورت دینامیک و استاتیک را دارند و همچنین جنس بدنه آن ها می تواند کامل از فلز و یا نیم فلز نیم بتن باشد.

این نوع باسکول مناسبترین و دقیق ترین توزین را برای واگن‌های حمل مایعات دارد. در حالت دینامیک باسکول واگن به واگن قابلیت توزین واگن‌هایی با سرعت 5 تا 15 کیلومتر در ساعت را دارا می باشد. در حالت معمول این نوع باسکول دارای 2 کفه است که کفه جلویی 4 لودسل و کفه عقبی 6 لودسل دارد، البته طراحی این دستگاه، تعداد لودسل‌ها و ظرفیت بنا به درخواست مشتری و نوع واگن‌ها قابل تغییر است.

برای خرید باسکول با قیمت مناسب می توانید باسکول نیم بتن نیم فلز را سفارش دهید. به دلیل استفاده از بتن در ساخت باسکول قطارکش نیم بتن نیم فلز، هزینه ها کم تر می باشد.جهت خرید و مشاوره کالا با مشاوران توزین سپاهان در ارتباط باشید:

  • تلفن دفتر : 03136294849
  • ایـمیـل : info@towzinsepahan.com
  • آدرس : اصفهان، شهرک صنعتی کاوه نجف آباد، خیابان

This post is also available in: English