باسکول کفی یا کفه ای چیست؟

باسکول کفی یا کفه ای چیست؟ آیا ابعاد آن بر اساس کاربردشان تغییر میکند؟ باسکول ها، چه دیجیتالی و چه غیر دیجیتال یا مکانیکی، برای توزین یا وزن کردن انواع جامدات، مایعات و گازها به کار می رود. باسکول های کفه ای یا کفی، یکی از انواع پر کاربرد دستگاه های توزین در صنعت می باشند.

کاربرد باسکول های کفی :

حال آن که دریافتیم باسکول کفی یا کفه ای چیست به بررسی کاربرد آن ها میپردازیم باسکول های کفی به دلیل ساختار خاصی که دارند برای مکان های مختلف کاربرد زیادی داشته که به چند مورد از این مراکز در زیر اشاره می شود :

  • نمایندگی فروش تره بار
  • عمده فروشی ها
  • عرضه کننده های مصالح ساختمانی
  • انبارهای بزرگ محصولات خوراکی
  • میادین میوه (جهت مشاهده باسکول میوه کلیک کنید)
  • توزیع کننده های عمده مواد غذایی
  • مراکز دامکش

باسکول کفه ای طرح تجاری

صنایع در بخش های مختلف تولید و انبار خود نیازمند توزین بارهایی با وزن کم یا متوسط هستند (بیشینه 5 تن) که برای توزین های متوسط نیازمند باسکولت هایی با ابعاد کوچک و ظرفیت های کم هستند . باسکولت ها بدلیل کاربری های مختلف دارای ابعاد و ظرفیت های مختلفی تولید میشوند و گاهی وابسته به نیاز مشتری بصورت سفارشی در ابعاد خاصی تولید میشوند.باسکولت ها دارای دقت های بسیار زیادی هستند. باسکولت ها با توجه به نوع مصرف ،باکیفیت صنعتی تولید میشوند

باسکول تجاری

باسکول کفه ای میوه و تره بار

باسکولت میوه و تره بار که مورد استفاده در میادین میوه و تره بار که نیازمند دقت بسیار بالا است معمولا دارای ویژگی های منحصر بفردی است، از قبیل : نگهدارنده بارگیر/ چرخ های متحرک / ضد آب بوده / کالیبره پایدار. توزین سپاهان با طراحی باسکولت های سبد دار متحرک محصولات مناسبی برای استفاده در میادین میوه و تره بار تولید نموده است. این نوع باسکولت با سیستم کنترل کالیبره روزانه یکی از موثرترین سیستم های الکترونیکی را دارد که از اختلال در کالیبره توزین دستگاه جلوگیری مینماید.

باسکول تره بار -

باسکول دام کش صنعتی

در باسکولت مورد استفاده صنایع دام رعایت مواردی مانند حرکت های شدید دام ، لرزش ها، نکات مهم و قابل اهمیتی می باشد . باسکولت های دام کش طراحی شده در توزین سپاهان دارای ضربه گیر های مناسب بوده که میتوانند ضربات ناشی از حرکت دام را خنثی کنند . همچنین دارای صفحه باسکول آجدار، جهت جلوگیری از لغزیدن دام می باشد. باسکول مذکور با توجه به پایداری ، مقاومت ، و طراحی خاص استراکچر قابلیت توزین مرحله به مرحله در کلیه مقاطع رشد دام را دارا می باشد.

باسکول دام کش گوسفندی

باسکول دامکش گوسفندی در برابر هر ضربه و فشاری بسیار مقاوم است آسیب نمی بیند.شما با استفاده از این وسیله می توانید گوسفندهای خود را به صورت دقیق وزن گیری نمایید، همچنین برای واکسیناسیون کردن آن ها نیز می توانید از باسکول گوسفندکش استفاده کرد، چون دام ها را به خوبی نگه میدارد و امکان سرخوردن آن ها از روی باسکول وجود ندارد و میتوان واکسن را به دام تزریق کرد.

باسکولت های مدل صنعتی

باسکولت های مدل صنعتی با سازه مقاوم پیشنهادی مناسب برای این دسته از محصولات است . باسکولت ها با توجه به بارگیر ( کفه باسکولت ) کوچک در 2 نوع تک لودسل و 4 لودسل ساخته میشوند .در ساخت باسکولت های تک لودسل نیاز به رعایت اصول همسان سازی است  که در صورت عدم رعایت آن نمیتوان توزین مطمئـنی داشت . سازه اصلی این پایه ها نسبت به سطح قابل تنظیم بوده که میتوان سازه اصلی را تراز نماییم .

لودسل باسکول کفی:

لودسل اصفهان یا حسگر وزنی در باسکول های دیجیتال، به منظور اندازه گیری وزن به کار می روند. تعداد لودسل های به کار رفته در باسکول های کفی معمولاً ۴ عدد با تناژ مختلف می باشد. البته در باسکول های کفه ای یک تنی ممکن است تک لودسل هم به کار رود.نتیجه توزین جسم هم بوسیله نمایشگر که از کفه جدا است و بوسیله سیم یا کابل به بدنه باسکول مرتبط می شود، به کاربران نشان داده می شود.

جهت مشاهده لودسل فشاری و جانکشن باکس دو محصول پر کاربرد توزین سپاهان کلیک کنید

قیمت باسکول کفی :

همانطور که در بالا اشاره شد باسکول های کفی در صنایع مختلف موارد استفاده ی بسیار زیادی دارند و به صاحبان صنایع و تجار کمک می کنند. تا بتوانند بارهایی که وزن زیادی دارند با دقت بیشتر وزن نمایند. به همین علت است که شما عزیزانی که دارای این صنایع فعالیت دارید باید در انتخاب خود دقت کنید تا بتوانید بهترین و عالی ترین محصولات را تهیه نمایید. باسکول های موجود در سایت توزین سپاهان در اندازه ها و طرح های گوناگون و با قیمت مناسب ارائه می شود. باسکول هایی که در این سایت مشاهده می کنید دارای کیفیتی بی نظیر هستند. و به دلیل بدنه ی ضد زنگی که دارند از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین این باسکول ها دارای صفحه نمایش دیجیتال و نمایشگر بسیار حرفه ای هستند. که با دقت تمام اطلاعات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهند.

خرید باسکول کفی :

قیمت باسکول کفه ای یا کفی  صنعتی، بر اساس ابعاد، ظرفیت، لودسل، جنس و مقاومت آن و مارک دستگاه، متغیر است.