هزینه احداث باسکول جاده ای

در این مقاله هزینه احداث باسکول جاده ای را بررسی خواهیم کرد ،کشوری مثل ایران که دارای کشاورزی و دامپروری فعال است ، امروزه بیش از پیش به امکانات سخت افزاری و تجهیزات و سیستم‌های مکانیزه نیاز دارد، از این تجهیزات میتوان به باسکول اشاره کرد که برای توزین و وزن‌گیری اجسام، محصولات کشاورزی و صنعتی، دام و…. بکار میرود و در دو نوع ثابت و متحرک در کارخانه‌ها و صنایع به صورت سنگین یا همان باسکول جاده ای، سبک، ترازو‌های صنعتی و انواع دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صنعت کشاورزی و دامداری، انتخاب باسکول متناسب با حجم ورودی و خروجی‌ها تعیین می‌گردد ولی معمولاً در این صنایع، استفاده از باسکول 60 تنی رواج بیشتری دارد.

باسکول جاده‌ای در کدام بخش‌ها کاربرد دارد؟

به دلیل آلودگی‌های محیطی اکثر مزارع، دامداری‌ها و صنایع در اطراف شهر‌ها احداث می‌شوند و تا باسکول عمومی برای توزین کردن فاصله دارند و از طرفی چون به طور معمول وزن کشی در این صنایع به صورت روزانه انجام می‌شود، که اگر از باسکول های عمومی استفاده شود موجب بالا رفتن هزینه‌های بالای رفت و آمد و صرف وقت و انرژی میشود. گاهاً در یک روستا یا شهر کوچک، جمعی از کشاورزان یا دامپروران به صورت اشتراکی از یک باسکول استفاده می‌کنند که یا خودشان خریده اند و یا فردی با دریافت مبلغی امکان توزین را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

باسکول جاده ای

درآمد باسکول جاده‌ای

با در نظر گرفتن قیمت باسکول 60 تن و نیاز روزانه این باسکول، خرید این محصول میتواند باعث کاهش هزینه، کاهش دور ریز و هدر رفتن محصولات و صرفه جویی در وقت و انرژی شود. درآمد باسکول جاده‌ای شاید به تنهایی مبلغ چندانی نباشد ولی با توجه به نتایج مثبت حاصله، می‌تواند نقش به سزایی در سودآوری واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشد. در نتیجه توصیه میشود هر واحد در صورت امکان به خرید باسکول جاده ای اقدام نماید و از مزایای آن استفاده کنید. شرکت توزین سپاهان با بهره‌گیری از دانش روز ، توان مهندسی و بهترین متخصصان و مواد اولیه اقدام به تولید انواع باسکول ها کرده است  همچنین این افتخار را دارد که در راستای کار خود با جلب اعتماد مشتریان گسترده‌‌ مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کرده است. مشاوران ما ۰۹۱۳۵۷۱۴۰۰۱ پاسخگوی تمامی سوالات شما درخصوص لیست محصولات، استعلام قیمت باسکول 60 تن، انتخاب گزینه ی مناسب کسب و کار شما و ثبت سفارش هستند.

استعلام لیست قیمت باسکول ۶۰ تنی

برای دریافت لیست قیمت باسکول جاده ای اعم از قیمت باسکول ۵۰ تنی، قیمت باسکول ۶۰ تنی، قیمت باسکول ۸۰ تنی و قیمت باسکول ها با سازه‌ی خاص مانند باسکول دامپ تراک کافی است با شماره تماس‌۰۹۱۳۵۷۱۴۰۰۱ در ارتباط باشید تا ضمن کسب اطلاع از قیمت باسکول جاده ای، از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان ما بهره بگیرید.

خرید باسکول 60 تن

تعیین هزینه ساخت باسکول جاده ای | هزینه احداث باسکول جاده ای

آیا می دانید چه میزان هزینه ای برای ساخت باسکول جاده ای بتنی مد نظر قرار می گیرد؟ آیا باسکول بتنی هزینه ساخت بیشتری خواهد داشت یا باسکول های تمام فلز؟ باسکول ها می توانند در انواع مختلفی به بازار عرضه شوند. هر یک به نحوی اندازه گیری و توزین بار را انجام می دهند. شاید با خود فکر کنید که جنس ساختمان باسکول می تواند تاثیری در دقت اندازه گیری باسکول داشته باشد. اما چنین نیست تنها چیزی که دقت باسکول را تحت الشعاع قرار می دهد، فونداسیون باسکول مورد نظر و همچنین نوع لودسل و پلتفرمی است که در ساخت آن به کار گرفته می شود. مسلم است که باسکول جاده ای از نوع بتنی، به دلیل ارزان تر مواد اولیه ، قیمت تمام شده ی کمتری به نسبت نوع فلزی دارد.

جهت خرید لودسل فشاری کلیک کنید.

تمام باسکول هایی که امروزه در بازار خرید و فروش می شوند، از نوع دیجیتال بوده و در ساخت آن ها از مدار های دیجیتالی استفاده شده است. به همین دلیل، دقت اندازه گیری آن ها به اندازه چشم گیری زیاد شده است و بار ماشین ها را با دقت بالایی اندازه گیری می نمایند.

لودسل فشاری

 راه اندازی باسکول

به منظور بررسی و محاسبه ی هزینه احداث باسکول جاده ای میتوانید با مشاوران ما صحبت کنید شرکت توزین سپاهان با سابقه ای طولانی در عرصـه تولید، فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم های اتوماسیون توزین  از جمله باسکول دامکش ، باسکول نیسان کش ،باسکول خاورکش ، کامیون کش فـعـالیت دارد.