سیستم های توزین ریلی

سیستم های توزین ریلی یک سیستم ترکیبی از توزین و شناسایی است که در هیچ سیستم توزینی وجود ندارد.پیاده سازی یک سیستم توزین ریلی نیازه تخصصی و تجربه خاصی است که اجرایی کردن آن کاملا متفاوت از سایر سیستم های توزین جاده ای یا کفه ای مرسوم می باشد.
شرکت توزین سپاهان با سه دهه تجربه موفق در طراحی و پیاده سازی سیستم های توزین ریلی داینامیک و استاتیک دستاورد پروژه های بسیار پر افتخاری را در صنایع کشور به بهره برداری رسانده است.
سیستم توزین ریلی داینامیک پیاده سازی شده در شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال 1379 از دقیق ترین سیستم های داینامیک ریلی در کشور می باشد.

جدیدترین محصول گروه توزین سپاهان سیستم ریلی داینامیک فولاد زرند کرمان که با بالاترین دقت حاضر یعنی کمتر از% 5 ./ مورد بهره برداری قرار گرفته است.
شرکت توزین سپاهان در سیستم های توزین واگن با بکارگیری علم و فناوری روز اقدام به تجهیز انواع ماشین آلات به سیستم توزین یا همان باسکول نموده است که این امر موجب گردیده است سهولت در کار،عمل،و دقت بارگیری را در انواع عرصه ها بالا
ببرد.
توزین واگن موضوعی است که اهمیت بالایی برای شرکت حمل و نقل ریلی دارد. سیستم توزین در حال حرکت یکی از روش های هوشمند برای کنترل وزن از یک مقطع راه است که طبق نیاز کارفرما بصورت 1(قطارکش بوژی به بوژی 2(قطارکش واگن به واگن 3 (قطارکش محور به محور 4 ( قطارکش پاتیل کش ریلی مواد مذاب
سیستم های توزین ریلی، سیستم هایی هستند که برای توزین واگن های حمل بار استفاده شده و خروجی آنها نظارت بر صحت بارگیری و هشدار در صورت وجود اضافه بار ، اضافه بار محوری یا ناترازی بار و صدور بارنامه استفاده می شود. تاکنون سیستم های توزین ریلی بصورت استاتیکی بوده و واگن ها جهت انجام عملیات توزین میبایستی روی سیستم توقف می کردند اما با پیشرفت تکنولوژی سیستم های توزین دینامیکی به بازار آمده که امکان توزین با دقت بالا را در حین حرکت قطار مسیر می سازد.
شرکت توزین سپاهان با بومی سازی تکنولوژی ساخت این سیستم ها امکانی را فراهم نموده است که کارفرمایان محترم طبق نیاز خط تولید انواع سیستم های مورد نیاز خودرا درخواست نمائید.