باسکول ویژه کشتارگاه (اتوماتیک-قابل برنامه ریزی)

باسکول ویژه کشتارگاه : یکی از بزرگترین معضل کشتارگاه ها اندازه گیری درصد تسهیل کشتار است و اینکه هر دام وابسته به نوع و کیفیت ، چند درصد هدر رفت و چند درصد خالص بهره وری خواهد داشت . در حال حاضر اندازه گیری وزن نهایی کشتارتوسط باسکولت های کفه ای و با دخالت کاربر انجام می شود .

همانطور که میدانیم خطاهای انسانی در موقع وزن بار و حتی ثبت اشتباه وزن نمایشی ، یکی از عوامل تاثیر گذار در محاسبه وزن کشتار می باشد. واحد تحقیق و توسعه با بررسی های میدانی و تحلیل مشکلات و یافتن راه حل های ممکن ، اقدام به ساخت دستگاه اتوماسیون اندازه گیری وزن خالص نهایی کشتارگاه مرغ نموده است .

  • آدرس : اصفهان، شهرک صنعتی کاوه نجف آباد، خیابان اول
  • تلفن دفتر : 03136294849
  • ایــمـــیــل : info@towzinsepahan.com
باسکول ویژه کشتارگاه

این دستگاه با در اختیار داشتن پردازنده مرکزی قوی وکنترل هوشمند بار ورودی کلیه راندمان کارکرد خود را محاسبه و در پایان کشتار گزارش جامع خود را به کامپیوتر مرکزی ارسال میکند .دستگاه باسکول کشتارگاه در پایان خط  کشتارگاه و پس از آب گیری مرغ کشتارشده، قرار میگیرد. دقت اندازه گیری دستگاه در پایان عملیات کشتار  0/02 درصد می باشد. این درصد خطا نتیجه ای قابل قبول برای ثبت داده ها خواهد بود .

باسکول جاده ای

مشخصات فنی باسکول ویژه کشتارگاه

نوع محصول باسکول کشتارگاه
روش توزین به صورت چند مرحله ای 1000 کیلو گرم تا 500 قابل تنظیم
دقت توزین 50 گرم  در هر مرحله – 20 کیلو در مجموع
گزارش گیری قابلیت گزارش گیری روزانه – ماهانه – سالانه
جنس بدنه تمام استیل جهت جلوگیری از زنگ زدگی
عملکرد دستگاه بصورت اتوماتیک (بدون دخالت کاربر) – قابلیت تشخیص پایان کشتار را دارد – بصورت دستی (کنترل توسط کاربر)

باسکول لاشه کش چیست؟

باسکول لاشه کش یک وسیله است که برای اندازه‌گیری وزن لاشه‌ ها یا پوشش‌ های حیوانی استفاده می‌ شود. این وسیله به صورت یک ترازوی ویژه طراحی شده است که قادر به تحمل وزن‌ های سنگین و بزرگ مانند لاشه‌ های حیوانات است. از باسکول لاشه کش در اماکنی مانند کشتارگاه‌ ها، مزارع دام، و کارخانجات پرورش و تولید گوشت و دیگر مکان‌ هایی که نیاز به اندازه‌گیری دقیق وزن لاشه‌ ها دارند، استفاده می‌شود.

باسکول لاشه کش و باسکول کشتارگاه دو وسیله مرتبط هستند که به طور معمول در یک کشتارگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. باسکول کشتارگاه یک نوع ترازو است که برای اندازه‌ گیری وزن حیوانات زنده قبل از کشتار استفاده می‌شود، در حالی که باسکول لاشه کش برای اندازه‌ گیری وزن لاشه‌ ها یا پوشش‌ های حیوانی بعد از کشتار به کار می‌رود. به این ترتیب، باسکول کشتارگاه و باسکول لاشه کش به صورت مکمل و در مراحل مختلف فرآیند کشتار استفاده می‌شوند تا وزن دقیق حیوانات زنده قبل از کشتار و وزن دقیق لاشه‌ها بعد از کشتار مشخص گردد.

باسکول لاشه کش ریلی

باسکول لاشه کش ریلی

باسکول لاشه کش ریلی

این نوع باسکول، مناسب برای کشتارگاه‌ ها و مکان‌ هایی با مقیاس کاری بالا است. در این مدل، قلاب‌ ها به شکل گروهی کنار هم قرار می‌گیرند، به جای استفاده از قلاب‌ های تکی. قلاب‌ ها امکان جابه‌جایی را با استفاده از ریل‌ های موجود در فضا دارند. از این نوع باسکول برای اندازه‌گیری وزن لاشه‌ ها استفاده می‌شود. با آویزان کردن لاشه‌ها در مکان مشخص، عمل توزین و جابه‌جایی توسط ریل‌ های موجود صورت می‌گیرد. باسکول دام کش صنعتی از دیگر محصولات توزین سپاهان بوده که انجام وزن کردن لاشه ها برای این باسکول امکان پذیر است.

سخن آخر

در این مطلب فهمیدیم که باسکول کشتارگاه، یک وسیله مهم در صنعت کشتار است که برای اندازه‌گیری وزن حیوانات زنده قبل از کشتار استفاده می‌شود. توزین سپاهان ارائه دهنده بهترین باسکول ها از جمله باسکول های دام کش ، کشتارگاه و … می باشد . برای خرید باسکول می توانید با پشتیبانان ما به شماره 09135714001 تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را بر اساس نیاز کاری خود ثبت سفارش و در نهایت خریداری کرده.

This post is also available in: English