صنعتگر محترم جهت مشاوره فنی رایگان در ارتباط با خرید و فروش انواع باسکول ها با کارشناسان مجموعه توزین سپاهان در ارتباط باشید.از جمله از مهمترین و پرکاربردترین باسکول جاده ای ، باسکول ۶۰ تنی تریلی کش می باشد که در جاده ها و پلیس راه ها مورد استفاده قرار می گیرند و جهت توزین انواع تریلی و کامیون بکار برده می شوند . باسکول ها بصورت پیش ساخته و و تمام فلز اجرا در محل می باشند که در نقاط مختلف کشور نصب و راه اندازی می شوند.

خرید و مشاوره محصول با کارشناسان توزین سپاهان 03136294849

سیستم توزین ریلی استاتیک

سیستم توزین استاتیک ریلی که برای توزین واگن های باری ،طراحی و تولید میشوند.این نوع سیستم ها معمولا در صنایعی که از حمل و نقل ریلی بهره می برند نصب و استفاده میشود .در این سیستم واگن با توقف روی پلتفرم توزین و وزن آن محاسبه میگردد همچنین باید مکتذکر شد که اندازه گیری ها با بیشینه خطای  0/05 درصد انجام میشود . این خطا در حالت بیشینه بوده که در پروژه های انجام شده به کمتر از این خطا نیز رسیده ایم .

سیستم توزین استاتیک ریلی
سیستم توزین ریلی داینامیک

سیستم توزین ریلی داینامیک

سیستم های توزین ریلی داینامیک یک سیستم ترکیبی از توزین و شناسایی است که در هیچ سیستم توزینی وجود ندارد.پیاده سازی یک سیستم توزین ریلی نیازه تخصصی و تجربه خاصی است که اجرایی کردن آن کاملا متفاوت از سایر سیستم های توزین جاده ای یا کفه ای مرسوم می باشد. داینامیک و استاتیک دستاورد پروژه های بسیار پر افتخاری را در صنایع کشور به بهره برداری رسانده است. سیستم توزین ریلی داینامیک پیاده سازی شده در شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال 1379 از دقیق ترین سیستم های داینامیک ریلی در کشور می باشد.

باسکول محور کش

باسکول محور کش سیستم توزین محورها :(جهت توزین محور به محور)

  • پکیج کامل فلزی پیش ساخته
  • پکیج کامل بتنی پیش ساخته

تمام قطعات این سیستم بصورت PACK (پیش ساخته) کامل بدون نیاز به هیچگونه فوندانسیون سازی در محل مورد نظر ودر کمتر از دو روز نصب و راه اندازی می گردد.

باسکول محور کش
باسکول توزین هوایی

سیستم توزین هوایی

سیستم توزین هوایی  : این سیستم به کمک سازه خاص خود قابلیت توزین چرخ به هواپیما راداشته که در حالت ایستا قرار گرفته و عمل توزین را انجام میدهد. نصب این سیستم در 2 حالت : نصب دائم ونصب موقت انجام می شود. مشخص است که نصب دایم دارای دقت بالاتری می باشد.در نصب موقت امکان جابجایی وجود دارد. 

This post is also available in: English