باسکول کوپ کش صنعتی 40 تن

محصولات انحصاری توزین

باسكول 40 تن كوپ كش براي اندازه گيري وزن كوپ سنگ طراحي و ساخته شده ودر كارخانجات سنگبري و معادن سنگ مورد استفاده است . این محصول که انحصارا توسط گروه مهندسی توزین سپاهان در سال 1375 طراحی و ساخته شده است در حال حاضر یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات مورد استفاده در خطوط فرآوری سنگ می باشد .محل استفاده باسکول کوپ کش ورودی محل انبارکوپ ها، نصب و سنگ پس از تخلیه توزین و سپس دپو می گردد. این محصول معمولا در ظرفيت توزین  40تن و ابعاد 2 * 1.5 متر توليد ميشود.

محصول کوپ کش با 2 دهه خدمت موفق در صنعت سنگ توانسته است بازار سنگ ایران را به انحصار شرکت توزین سپاهان درآورده و سابقه ای درخشان را برای این مجموعه رقم بزند .

انواع باسکول  کوپ کش 40 تن  :

  • طرح سهند : مدل سهند مشابه نمونه های قدیمی ساخته میشود که بدلیل صرف زمان تولید دارای ظاهری متفاوت و هزینه تولید شده بیشتری می باشد.
  • طرح دنا : مدل دنا با تکنولوژی ورق کاری طراحی و ساخته شده است .جدیدترین تکنولوژی دنیا در ساخت سازه های تمام فلز استفاده از ورق های فولادی است،به همین دلیل شرکت توزین سپاهان از این تکنولوژی برای ارتقا سطح کیفی محصول و کاهش قیمت تمام شده استفاده نموده است . سازه های طرح دنا با 2 سال گارانتی دارای مقاومت 35 درصد بیشتر نسبت به طرح سهند است .

نوع محصول کوپ سنگ کش
ظرفیت توزین 40000 کیلوگرم
دقت اندازه گیری 2 کیلوگرم
ابعاد محصول 1.5*2 متر
تعداد سنسور 4 عدد
استقامت صفحه %150
رنگ اپوکسی صنعتی پایدار
نشاندهنده T07

This post is also available in: English