خرید باسکول دست دوم در اصفهان

خرید باسکول دست دو به چه قیمتی

مثل هر محصول دیگه ای باسکول های جاده ای نیز آک و دست دوم دارد. خرید باسکول دست دوم یعنی باسکولی که از آک بند کارخانه خارج شده و فرد دیگری از آن استفاده کرده است که ممکن است به خاطر هزینه ی مناسب تر، افراد از آن استقبال کنند ولی بیاید با هم برررسی کنیم :

قیمت باسکول دست دوم

معمولا اجناس دست دوم به خاطر هزینه ی کمتر معروف هستند و باسکول ها هم همین طور است امااااا ! هر جنس کارکرده در کنار قیمت مناسب معایبی هم دارد که باعث میشود خرید باسکول دست دوم آسان نباشد چرا که جدایی از قیمت باید موارد دیگری هم بررسی کنید .

برای قیمت باسکول دست دوم موارد زیادی دخیل هستند مانند نوع باسکول ، نوع پلتفرم ، دقت آن ها و… حتما باید سالم بودن باسکول و تجهیزات آن را بررسی کنید چرا که در عمر باسکول تاثیر گذار است. پس به طور کلی قیمت گذاری باسکول دست دوم به میزان سال کارکرد، سالم و دقیق بودن لوازم الکترونیک آن و همچنین سلامت سازه بستگی دارد و در نهایت به صورت توافقی بین خریدار و فروشنده خواهد بود.

پس آیا خرید باسکول دست دو کار منطقی هست یا نه ؟!

به طور کلی باسکول ها یک کالای صنعتی هستند و از طرفی جابه جا کردن کالاهای صنعتی ریسک پذیر و آسیب به همراه دارد. برای خرید باسکول دست دوم باید به سلامت قطعات و دیجیتال باسکول دقت کرد که بهتر است از کارشناسان کمک بگیرد.

همچنین باسکول ها شامل قطعاتی مانند لودسل‌ است و ممکن است در گذر زمان یکی از لودسل‌ها از کار بایستد، در بعد از گذشت زمان آن مدل در بازار یافت نشد که اینجاست که مجبور به تعویض کل لودسل ها هستید و از طرفی باسکول های دست دو خدمات پس از فروش ندارند و اگر مشکلی در باسکول پیش آید هزینه ی زیادی برای شما خواهد داشت پس به نظر میرسد خرید باسکول دست دوم کاری با ریسک بالا و هزینه نهایی زیادی خواهد داشت که تقریبا با باسکول نو یکسان می‌باشد.

هزینه های جانبی باسکول دست دوم

معمولا هزینه نصب و راه اندازی، استاندارد مجدد و جرثقیل های بارگیری و نصب به عهده خریدار میباشد

سخن آخر

ما شرایط شما را درک میکنیم و میدانیم روی هزینه ها برنامه ریزی کرده اید پس بیایید قبل از تورم سال جدید و همچنین با شرایط ویژه ما برای فروش انواع باسکول تریلی کش و باسکول کامیون کش و …. برای خریدی به صرفه همراه با “تخفیف ویژه” و “فروش اقساطی باسکول”  اقدام کنید.

  • تلفن دفتر : 03136294849
  • آدرس : اصفهان، شهرک صنعتی کاوه نجف آباد، خیابان اول
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.