باسکول تریلی کش 60 تن | راهنمای جامع تریلی کش

در این مقاله راهنمای جامع تریلی کش داریم ، حتما به خاطر دارید که قبلا راجع به باسکول جاده ای چییست صحبت کرده ایم باسکول یکی از ابزارهایی است که برای وزن کردن اجسام سنگین کاربرد دارد. به بیانی دیگر باسکول همان ترازوی دیجیتالی است که در مغازه ها و فروشگاه موجود است  ولی با توجه به نوع کاربرد آن و جایی که از آن استفاده می شود اندازه و ظرفیت های متفاوتی دارد.

باسکول جاده ای ساختار پیچیده تری نسبت به باسکول های صنعتی مورد استفاده در کارخانه ها و صنایع تولیدی دارد، و فرایند نصب آن ها هم فرایندی زمان بر است، که باید بسیار دقیق و حساب شده صورت پذیرد. پلتفرم یا کفی صنعتی، لودسل، لودسل فشاری ، جعبه تقسیم، نمایشگر و پرینتر اجزاء تشکیل دهنده یک باسکول جاده ای هستند، که تعداد، نحوه نصب و الگوی اجرای آن ها متناسب با ظرفیت باسکول جاده ای تغییر می کند. اولین مرحله در نصب یک باسکول جاده ای گودبرداری است، که این مرحله باید متناسب با ابعاد و نقشه اصلی باسکول انجام شود.

در مرحله دوم نوبت به فونداسیون دستگاه می رسد، که شامل مجموعه ای محکم از کلاف های فلزی به هم پیوسته است، که فضاهای میانی آن با بتن پر شده، و با قرارگیری در زیر صفحه پلتفرم، فشار ناشی از وزن بار را کاهش داده و مانع از نشست و فرورفتن آن به داخل زمین می شود. از مهمترین وظایف فونداسیون می توان به قرارگیری صحیح باسکول در محل نصب، و انتقال صحیح بار به زمین اشاره کرد. لازم به ذکر است، که پیاده سازی این مرحله بسیار مهم است و تا 30 درصد در دقت انواع باسکول جاده ای تاثیر می گذارد.

جهت خرید باسکول جاده ای کلیک کنید.

نحوه اجرا و پیاده سازی باسکول 60 تن:

بعد از نیاز سنجی و تشخیص بهترین مدل اجرا و پیاده سازی باسکول ۶۰ تنی، توسط متخصصان و در برخی موارد با توجه به در خواست مشتری، نصب باسکول به صورت روی سطح  و داخل گود اجرا می گردد.

راهنمای جامع تریلی کش : باسکول جاده ای تریلی کش تمام بتن (داخل گود) جدید ترین نسل باسکول های پیش ساخته هست که برای اولین بار در سال 1388 توسط مجموعه ی توزین سپاهان طراحی و ساخته شد.این نوع پلتفرم بدلیل ساختار ارتباط مستقیم تیر و دال یکی از پایدارترین سیستم های باسکول جاده ای است . این باسکول برای نصب نیاز به اجرای فونداسیون داشته که بصورت پیش ساخته ارائه میشود . عموما 65 درصد باسکول های جاده ای از مدل داخل گود و یا هم سطح می باشد چرا که عمدتا دارای پایداری توزین در طول زمان می باشند . این نوع باسکول در صنایع پر تردد نصب و مورد بهره برداری قرار میگیرد.

مشخصات فنی باسکول جاده ای تریلی کش تمام بتن (داخل گود)

نوع محصول تریلی داخل گود
ظرفیت توزین 60000 کیلوگرم
پوشش صفحه بتن ضد سایش
دقت اندازه گیری 5 کیلوگرم
تعداد تقسیمات 10 – 20 کیلوگرم
ابعاد محصول 16*3 متر
تعداد سنسور 6-8 عدد ( C3-C4-C5-C6)
نشاندهنده سری آسا 2200 (پرینتر-اتصالات به کامپیوتر-نمایشگر رنگی)
باسکول تریلی کش

پس تا اینجا دریافتیم که باسکول ها برای وزن کردن اجسام و موارد سنیگن مانند ماشین ها با وزن های مختلف اشاره کرد. باسکول هایی همچون باسکول نیسان کش ، باسکول کامیون کش ، باسکول خاور کش و از مهم تر باسکول 60 تن که از جمله مهمترین کاربرد این باسکول استفاده در محل های ترانزیت کالا و گمرک ، صنایع مختلف مانند معادن، شن و ماسه، بنادر و کشتیرانی، آهن آلات، پروژهای سدسازی و عمرانی می باشد، در این دسته قرار می گیرند.

باسکول تریلی کش در توزین انواع محصولات حمل شده به وسیله ی تریلی کاربرد دارد. روزانه مواد مختلف صنعتی مانند مصالح ساختمانی و آهن آلات توسط تریلی ها بارگیری شده و از طریق این باسکول ها وزن کشی می شود.یعنی یک مرتبه تریلی با بار و یک بار هم بعد از خالی کردن بار وزن می شودتا وزن خالص بار به دست آید

کاربرد باسکول ۶۰ تن:

  • در کارخانجات صنعتی نقش مهمی دارد.
  • باسکول جاده ای در صنایع ساختمانی و اجرای آنها
  • باسکول ۶۰ تنی در تمام پروژه های اجداث پل یا راه سازی و …
  • باسکول جاده ای تریلی کش در تمام مرزهای گمرکی و راه های ابریشم
  • باسکول ۶۰ تن و ۵۰ تنی نیز در صنعت دام و طیور نقش با اهمیتی دارد.
  • در صنعت کشاورزی و بازارهای مرتبط با عمده فروشی محصولات کشاورزی و ساخت و ساز ماشین آلات کشاورزی
    در تمام صنایع غذایی و لبنی، پروتئینی و …
  • باسکول جاده ایی در اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی کارگاهی کاربرد دارند.
  • باسکول های جاده ایی در صنایع چوبی و صنایع پلاستیک نیز به کار برده می شوند.

مشخصات فنی باسکول جاده ای تریلی کش تمام بتن (روی سطح)

نوع محصول تریلی کش روی سطح
ظرفیت توزین 60000 کیلوگرم
پوشش صفحه بتن ضد سایش
دقت اندازه گیری 5 کیلوگرم
تعداد تقسیمات 10 – 20 کیلوگرم
ابعاد محصول 16*3 متر
تعداد سنسور 6-8 عدد ( C3-C4-C5-C6)
نشاندهنده سری آسا 2200 (پرینتر-اتصالات به کامپیوتر-نمایشگر رنگی)
باسکول تریلی کش

قیمت باسکول ۶۰ تنی :

بعد از راهنمای جامع تریلی کش  به بررسی قیمت میپردازیم ، قیمت باسکول ۶۰ تنی تریلی کش با توجه به ابعاد و نوع صفحه و قطعات بکاررفته در آن، میتواند متفاوت باشد.قیمت باسکول ۶۰ تنی و ۸۰ تنی نیز با انتخاب گزینه های مشتری بر اساس نیاز سنجی سازمانشان تعیین می شود. موارد زیر سه مورد ابتدایی جهت شروع نصب باسکول ها می باشد :

جانمایی محل نصب باسكول توسط فروشنده :

جانمایی محل نصب باسكول موجب میگردد تا ضمن استفاده از حداقل فضا جهت نصب باسكول امكان استفاده از باسكول برای خریدار در شرایط مختلف مهیا گردد . لذا این کار می بایست توسط کارشناسان متخصص صورت پذیرد .

نظارت بر اجرای عملیات :

نظارت بر اجرای عملیات باسكول موجب میگردد كه كلیه مراحل مربوط به آماده سازی محل نصب به صورت کاملا صحیح انجام شود . انجام این امر توسط شركت فروشنده باسكول می تواند تاثیر خوبی در نصب باسکول و در نتیجه دقت بالای دستگاه داشته باشد .

گودبرداری :

وقتی كه محل نصب باسكول به گود برداری نیاز داشته باشد توصیه میشود این مسئله قبل از  قرارداد با مشخص شدن میزان هزینه مشخص شود توافقات لازم در خصوص اجرای این مورد توسط فروشنده و یا خریدار تعیین شود . همچنین حضور كارشناس فنی از جانب فروشنده باسكول جهت نظارت بر عملیات گود برداری بسیار مهم است .

سفارش باسکول 60 تنی با کیفیت

برای خرید باسکول جاده ای  شما میتوانید با حذف واسطه ی تولید کننده وخریدار در هزینه های خود صرف جویی کنید کافیست نیاز خود را با ما در میان بگزارید و ما بلافاصله آن را برای شما ارسال کنیم حداکثر وزنی که یک باسکول جاده ای می تواند نشان دهد، بسته به لودسل های آن باسکول می باشد هر لودسل وزن مشخصی را می تواند تحمل نماید و قرار دادن وزن بیشتر از این مقدار مجاز باعث ایجاد صدمه با لودسل های باسکول می شود برای اینکه بتوان وزن بیشتری را توسط باسکول جاده ای توزین کرد، باید تعداد و مدل لودسل ها را تغییر داد.

  • آدرس : اصفهان، شهرک صنعتی کاوه نجف آباد، خیابان اول
  • تلفن دفتر : 03136294849
  • ایمیل : info@towzinsepahan.com
باسکول جاده ای چیست ؟

باسکول جاده ای از بزرگترین و صنعتی ترین دستگاه های توزین الکترونیک است، که برای محاسبه وزن بار در خودروهای سبک و سنگین مانند کامیون ها، تریلرها، خاورها و واگن های باربری طراحی و تولید شده است.

قیمت باسکول جاده ای چقدر است ؟

قیمت باسکول جاده ای با توجه به ظرفیت توزین، دقت اندازه گیری، برند سازنده و قابلیت جابجایی تعیین می شود

آیا باید همه باسکول های جاده ای حتی وسایل نو مورد آزمون دوره ای قرار گیرند؟

بله – کلیه باسکول های جاده ای مورد استفاده در داد و ستد عمومی حتی وسایل نو باید مورد آزمون دوره ای قرار گیرند.

آیا باید صاحبان باسکول های جاده ای هزینه آزمون وسایل را حتی در صورت قبولی بپردازند؟

بر اساس ماده 21 ضوابط اجرایی اوزان و مقیاس ها ، صاحبان باسکول های جاده ای باید هزینه آزمون وسایل خود را حتی در صورت قبولی در آزمون بپردازند.