ویژگی های باسکول ۶۰ تن

باسکول چیست؟

باسکول‌ وسیله‌ای همچون ‌ترازو است که برای اندازه‌گیری بار‌های سنگین و بزرگ استفاده می‌شود. باسکول‌ها در واقع ‌ترازو‌هایی با ابعاد بسیار بزرگ هستند که در صنایع مختلف، مثل تره بار  و یا توزین وسایل نقلیه بسیار سنگین کاربرد دارند.باسکول‌ها در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف و متناسب با نیاز جامعه تولید می‌شوند. از انواع باسکول‌‌ها می‌توان به باسکول‌های جاده‌ای، کفی، باسکولت، فروشگاهی، صنعتی و غیره اشاره کرد. باسکول‌های جاده‌ای دارای ظرفیت بالایی می‌باشند و تناژ آنها معمولاً از ۸ تا ۱۲۰ تن بوده و در انواع فلزی، بتنی و بتن فلز طراحی و تولید می‌گردند.ویژگی های باسکول ۶۰ تن

باسکول‌ها به لحاظ نوع کارکردشان به چندین دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که انواع مختلف آن عبارت‌اند از باسکول صنعتی و فروشگاهی، باسکول نفرکش و باشگاهی، باسکول آویز، باسکول جاده‌ای، باسکول قپان، باسکول پالت، باسکول دامکش، باسکول لاشه‌کش و باسکول بیمارستانی یا پزشکی که هر کدام از این ها باتوجه به موقعیت و نوع کارکردشان استفاده‌ مختلفی دارند. باسکول صنعتی یا فروشگاهی معمولا خاصیت ضد آب دارند و در کسب و کارهای مرتبط با شیلات کاربرد بسیاری دارند. انواع باسکول صنعتی مجهز به چاپگر برای ثبت اطلاعات توزین می‌باشند.

چطور یک باسکول خوب برای کسب و کار خود پیدا کنیم؟ | ویژگی های باسکول ۶۰ تن

محصولات مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی در بازار موجود است که گزینه‌های شما را برای داشتن انتخابی مطلوب تر افزایش می دهد ولی قیمت باسکول صنعتی ایرانی به دلیل نداشتن رابطه مستقیم با نوسانات ارز و وارداتی نبودن آن معقول‌تر و مناسب‌تر از قیمت باسکول صنعتی خارجی است. برخی از برندهای داخلی حتی به لحاظ کیفی توان رقابت با برندهای خارجی را هم دارند. جهت اطلاعات بیشتر راجع به باسکول ها و مشاوره ی رایگان باسکول های 60 تن با مشاورن ما تماس بگیرید.

باسکول ۶۰ تن

باسکول ۶۰ تن نوعی از باسکول‌های جاده‌ای می‌باشد که برای توزین وسایل نقلیه سنگین وزن تا شصت تن به کار می‌رود، ابعاد صفحه ی آن ۳ در ۱۶ متر بوده و دارای استقامت صفحه تا ۱۸۰ تن می‌باشد؛ همچنین از ۸ لودسل که هر لودسل ۳۰ تا ۴۰ تن می‌باشد، تشکیل شده است. این وسیله در جاده‌ها، کارخانه‌ها، مراکز صنعتی بزرگ، پلیس راه‌ها، مراکز بارگیری و باربری‌ها مانند راه آهن‌ها، گمرک‌ها، بنادر و موارد مشابه کاربرد دارد. روش توزین با باسکول ۶۰ تن به این صورت می‌باشد که وسیله نقلیه خالی یا حاوی بار به طور ثابت بر روی باسکول قرار می‌گیرد و سپس عملیات توزین انجام می‌گیرد.

باسکول‌ وسیله‌ای همچون ‌ترازو است که برای اندازه‌گیری بار‌های سنگین و بزرگ استفاده می‌شود. باسکول‌ها در واقع ‌ترازو‌هایی با ابعاد بسیار بزرگ هستند که در صنایع مختلف، مثل تره بار و یا توزین وسایل نقلیه بسیار سنگین کاربرد دارند.باسکول‌ها در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف و متناسب با نیاز جامعه تولید می‌شوند. از انواع باسکول‌‌ها می‌توان به باسکول‌های جاده‌ای، کفی، باسکولت، فروشگاهی، صنعتی و غیره اشاره کرد. باسکول‌های جاده‌ای دارای ظرفیت بالایی می‌باشند و تناژ آنها معمولاً از ۸ تا ۱۲۰ تن بوده و در انواع فلزی، بتنی و بتن فلز طراحی و تولید می‌گردند.ویژگی های باسکول ۶۰ تن

مشخصات و ویژگی‌های باسکول‌ ۶۰ تن

باسکول ۶۰ تن توانایی وزن کشی تا ۶۰ تن را دارا بوده و در شرایط مختلف آب و هوایی و در برابر بارندگی‌ها و سرما و گرما بسیار مقاوم است و دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. این باسکول با امکان برقراری ارتباط با کامپیوتر و نمایشگر باعث سهولت و دقت بیشتر کار خواهد شد. باسکول ۶۰ تن، علاوه بر پلتفرم فلزی یا بتنی پیش ساخته، دارای لودسل، نمایشگر، جعبه تقسیم و پرینتر نیز‌ می‌باشد.

باسکول توزین سپاهان، تولید انواع باسکول جاده ای با تکنولوژی روز دنیا

قیمت باسکول ۶۰ تن

قیمت باسکول ۶۰ تن بر اساس ظرفیت باسکول، قیمت لودسل باسکول ۴۰ یا ۳۰ تنی، ابعاد باسکول، جنس پلتفرم بتنی یا فلزی و موارد دیگر متغیر است. زمانی که صحبت از قیمت به میان می‌آید، جنس سازه (بتنی پیش ساخته، نیم بتن نیم فلز یا تمام فلز)، کشور سازنده لودسل، میزان عیار بتن مصرفی، برند قطعات به کار رفته، نمایشگر و پرینتر، نصب و پیاده سازی باسکول، خدمات و گارانتی‌های مطمئن و حقیقی هم می‌تواند در قیمت باسکول ۶۰ تن اثرگذار هست.

باسکول جاده ای کالایی صنعتی و با اهمیت بالایی است که بیشتر کاربرد آن در صنایع مختلف اعم از کارخانجات، مرغداری ها، دامداری ها، باغات و کشاورزی، معادن و می‌باشد. خرید باسکول جاده ای دارای مزایای بی‌شماری است که هم در کوتاه و بلند مدت فواید آن شامل حال کسب و کار فرد می‌شود و نمی‌توان اثرگذاری مستقیم خرید باسکول جاده ای در سودآوری واحد را نادیده گرفت.

ویژگی های باسکول ۶۰ تن | انواع باسکول های جاده ای | کارخانه خرید ضایعات شیشه قیمت باسکول جاده ای | قیمت باسکول جاده ای 60 تن |باسکول تریلی کش |باسکول کامیون کش 50 تن|خرید باسکول 50 تن در اصفهان | قیمت باسکول 50 تن در اصفهان | خرید باسکول 60 تن تریلی کش |باسکول 60 تن تریلی کش جاده ای