قطعات باسکول جاده ای سنگین

قطعات برای باسکول های جاده ای و باسکولت های صنعتی دیجیتال، به صورت جداگانه فروخته می شود. قطعات باسکول های دیجیتال از اجزای مختلف تشکیل شده است که در هنگام خرابی یا تبدیل باسکول های مکانیکی به دیجیتالی کاربرد دارند.

کاربرد باسکول هایی مانند باسکول تریلی کش و باسکول کامیون کش باسکول خاورکش، به 50 سال پیش برمی گردد که قطعات کاربردی آنها، بالشتک و عقربه، تیغه و اهرم و … بوده است. در گذشته صفحات باسکول ها فلزی بودند ولی امروزه از جنس بتنی هم تولید می شود. به همین نسبت قطعات باسکول های جاده ای نیز تغییر کرده است. باسکول های جاده ای جدید،که به دیجیتالی موسوم شده اند و در آن از قطعات الکترونیکی مانند لودسل، چاپگر، نمایشگر و جعبه تقسیم استفاده می شود.

قطعات باسکول دیجیتال

لوازم جانبی باسکول برای تعمیر باسکول کاربرد دارند. پس نیازمند تجهیزات باسکول 60 تنی دیجیتال، قطعات باسکول 50 تنی دیجیتال، قطعات باسکول 40 تن دیجیتال، قطعات باسکول 30 تن دیجیتال، قطعات باسکول 20 تن دیجیتالی و قطعات باسکول 10 و 8 تن دیجیتالی می باشیم.

قظعات جانبی باسکول دیجیتال جاده ای شامل

  • انواع لودسل یا حسگر وزن
  • انواع نمایشگر یا اندیکاتور
  • انواع جعبه تقسیم یا جانکشن باکس
  • انواع پرینتر یا چاپگر
  • کابل و سیم با کیفیت و بدون نویز
  • قطعات باسکول دیجیتالی سبک

البته نمایشگر دوم یا راننده، دوربین های پلاک خوان و … هم می تواند جزء تجهیزات جانبی باسکول های دیجیتال جاده ای و گاهی صنعتی به کار بروند.

خرید لودسل در اصفهان
خرید جانکشن باکس

قیمت قطعات باسکول

قیمت فروش باسکول های دیجیتال جاده ای، بر اساس صفحه دستگاه، مدل و برند لودسل، نوع پرینتر و نمایشگر تعیین می شود. با توجه به تنوع انواع قطعات باسکول که در بالا توضیح داده شد، قیمت قطعات باسکول متفاوت می باشد. پس بعد از تعیین نیاز در مورد قطعه باسکول درخواستی، می توان قیمت های واقعی را به مشتری اعلام نمود.

پرکاربردترین لوازم جانبی باسکول جاده ای

در حقیقت از لوازم جانبی به منظور حفاظت و یا آسان شدن فرآیند توزین استفاده میشود استفاده درست از لوازم جانبی باسکول جاده ای کمک میکند تا آسیب دیدگی تجهیزات  و نیروی انسانی کم تر شود و فرآبند توزین آسان تر انجام شود. در ادامه به لیست لوازم جانبی باسکول اشاره میکنیم. همانطور که هر محصولی به بازار عرضه میشود قطعات و لوازم جانبی آن نیز باید به بازار عرضه شود، باسکول های جاده ای نیز از این قانون مستثنی نیستند و باید ابزار و لوازم را نیز عرضه کنیم پرکاربردترین لوازم جانبی باسکول جاده ای عبارتند از:

گیت ورود و خروج

برخی مجموعه ها ممکن است از چند باسکول جاده ای با ظرفیت های مختلف استفاده کنند که ممکن است حضور همزمان کامیون و تریلی باعث ایجاد هرج و مرج شود گیت های ورودی به رانندگان کمک میکند تا در زمان حضور بتوانند از باسکولی که در همان لحظه فعال است استفاده کنند. همچنین با این گیت ها فاصله مناسبی را بین وسیله های نقلیه منتظر در صف توزین ایجاد می‌کند. و اما هدف اصلی از بکارگیری آن ها، تعیین زمان ورود و خروج وسایل نقلیه است. 

چراغ راهنما

یکی دیگر از لوازم جانبی باسکول چراغ راهنما است که به منظور کنترل تردد ماشین ها در دو رنگ قرمز و سبز در کنار باسکول ها نصب میشود.

نمایشگر دوم

نمایشگر دوم باسکول در حقیقت یک صفحه نمایش است که وزن خودرو روی باسکول از طریق یک نمایشگر برای افراد دیگر (به غیر از اپراتور دستگاه) نمایش میدهد و این به این دلیل است که افراد بیشتری در حین فرآیند توزین محموله، از عملیات در حال اجرا مطلع شوند.

گارد راهنما و محافظ

یکی دیگر از لوازم جانبی باسکول جاده ای نرده های راهنما هستند که برای هدایت کردن کامیون ها به سمت باسکول کاربرد دارند و در بسیاری صنعت ها به دلیل دستورالعمل های ایمنی باید از گارد محافظ استفاده کنند که در هر دو مدل همسطح و برجسته قابل استفاده است اما در باسکول برجسته، علاوه بر گارد راهنما، از گارد محافظ بغل نیز باید استفاده شود.

  • تماس : ۰۹۱۳۵۷۱۴۰۰۱
  • تلفن دفتر : 03136294849
  • آدرس : اصفهان، شهرک صنعتی کاوه نجف آباد، خیابان اول